شناسه خبر : 103578
شنبه 25 شهريور 1402 , 15:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خنثی‌سازی حمله مسلحانه به تجمع غیرقانونی در سقز/ تروریست‌ها دستگیر شدند

فاش نیوز - عناصر یک تیم وابسته به گروهک های تروریستی که از اقلیم کردستان عراق وارد کشور شده و قصد داشتند به سمت تجمع غیرقانونی امروز در سقز تیراندازی کنند، بازداشت شدند.

خنثی سازی حمله مسلحانه به تجمع غیرقانونی در سقز/ تروریست ها دستگیر شدند

خبرنگار  خبرگزاری تسنیم کسب اطلاع کرد که همزمان با سالگرد آغاز اغتشاشات در ایران، عناصر یک تیم وابسته به گروهک های تروریستی که از اقلیم کردستان عراق وارد کشور شده و قصد داشتند به سمت تجمع غیرقانونی امروز در سقز تیراندازی کنند، بازداشت شدند.

از این تیم چهارنفره، سه قبضه اسلحه کلاشنیکف، سلاح کمری، سلاح شکاری ساچمه زن، دو دست لباس نیروهای نظامی و تعدادی اسلحه سرد بدست آمده است.

همراه داشتن لباس نیروهای نظامی جمهوری اسلامی نشان دهنده سناریوی شلیک به تجمع کنندگان و انتساب این عمل جنایتکارانه به حافظان نظم و امنیت کشور است. تحقیقات از تروریستهای بازداشت شده ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، گروهک های تروریستی تجزیه طلب مستقر در اقلیم کردستان که در سالهای گذشته منشا برخی اقدامات تروریستی در ایران بودند، همزمان با اغتشاشات سال گذشته نیز دست به ایجاد ناآرامی در برخی شهرهای مرزی ایران زدند.

بیشتر بخوانید

نیروهای مسلح کشورمان تاکنون چند بار با انجام عملیاتهای مختلف موشکی، پهپادی و توپخانه ای اقدام به انهدام پایگاههای این تروریستها در اقلیم کردستان عراق کرده و در آخرین اولتیماتوم قرار بر این شد تا 28 شهریور ماه، همه این گروهها در این منطقه خلع سلاح و از مرزهای ایران دور شوند.

نیروی زمینی سپاه در روزهای اخیر و همزمان با نزدیک شدن به پایان این اولتیماتوم، تجهیزات و یگانهای خود را به مرزهای غرب منتقل کرده و همزمان برخی منابع نیز از آغاز روند تخلیه پایگاه های تروریستها در نزدیکی ایران خبر دادند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi